We krijgen soms vragen over inloggen of hoe de downloadbare producten te vinden zijn. Daarnaast ook wel eens vragen hoe de afgeschermde recepten te vinden zijn. Hier onder een handig overzichtje.

Inloggen

Om bij jouw downloads of op het afgeschermde gedeelte van de website te komen moet je eerst inloggen. We hebben bij jouw bestelling al een account aangemaakt zodat je dit kunt doen. Die wordt overigens pas actief als je een keer inlogt. Dat kan hier:

Inloggen

Weet je jouw wachtwoord niet meer? Geen nood, hier kun je jouw wachtwoord opnieuw instellen.

Houd je wachtwoord geheim

Zorg wel dat je jouw wachtwoord niet aan vrienden, kennissen of vreemden uitleent. Jouw downloadbare boeken hebben een watermerk met jouw gegevens er in, als je dat aan iemand anders geeft dan heb je niet meer in handen waar het terechtkomt terwijl jij aansprakelijk bent en er copyright op de boeken zit.

Spam inbox / overige mail

Normaal gesproken wordt jouw account en wachtwoord automatisch aangemaakt. Deze informatie wordt via de mail met jou gedeeld maar bij Hotmail, Live, Outlook en Gmail wordt onze mail soms in de overige mail gezet. Kijk daar eerst even!

Downloads

Om bij jouw gekochte digitale boeken te komen kun je hier kijken.

De gratis Download

Op Ketoclub is ook een gratis weekmenu beschikbaar. De klanten van Ketclub kunnen dat ook gewoon downloaden.

Nieuwe bezoekers van Ketclub kunnen het boek downloaden door zich eerst in te schrijven op de website. Dat is nodig om de download te kunnen genereren. Inschrijven doe je hier. Let goed op dat je een geldig mail adres hebt.

Zodra je ingeschreven bent kun je hier de download vinden.

Ben ik wel ingelogd?

Als je niet helemaal zeker weet of je ingelogd ben kun je hier even kijken. Zie je dan “Hallo “Jouw voornaam (niet “Jouw voornaam”?” Log uit)” staan dan weet je dat je bent ingelogd. Dit is ook meteen de plek om uit te loggen.

Kom je er toch niet helemaal uit? Stuur dan een mailtje naar info@ketoclub.nl we helpen je graag! Zet dan bij voorkeur in het mailtje de naam waaronder je het besteld hebt en als je de automatische mailtjes van jouw bestelling nog hebt, dan ook het bestel nummer, dan kunnen we je snel helpen. Vermeld ook even op wat voor apparaat je het bekijkt (telefoon, desktop, tablet..) en welke browser je gebruikt. (Safari, Chrome, Edge, Firefox…